Acceptant Volmacht Zakelijk- interim en vast

Solliciteren

Voor onze opdrachtgever, een volmachtbedrijf in Noord Brabant, zijn wij op zoek naar een vlotte, spontane, deskundige en professionele Acceptant. Ben jij een gedreven Aceptant die niet terugdeinst van ingewikkelde risico’s en vind jij het leuk om te bouwen aan en in een organisatie? Dan zoeken wij jou!

Ben je op zoek naar een interim opdracht of juist een vaste baan? Beide opties zijn mogelijk bij onze opdrachtgever.

 

Omschrijving van de functie

Klanten kunnen ervan op aan dat wijzigingen goed worden doorgevoerd, polissen correct worden opgemaakt, de uitkeringen op tijd plaatsvinden en dat de naverrekening goed wordt afgewikkeld. Daarnaast ben je bij voorkeur bedreven in het doorvoeren van conversies en portefeuille overvoer. Je bent secuur en signaleert waar er eventuele omissies zijn. Je kent het productenpallet van de meeste volmachtgevers en weet ook hoe je een polis correct moet opmaken in ons administratiesysteem ANVA.

Samen met jouw collega’s ben jij verantwoordelijk voor de acceptatie en het beheer van de zakelijke en particuliere volmacht portefeuille. Je accepteert risico’s, maakt offertes, verzorgt specials en je werkt actief mee aan conversies.

Functie-eisen

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Goede communicatieve vaardigheden;
  • Minimaal Wft diploma Adviseur Schade Zakelijk;
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring in de verzekeringsbranche;
  • Kennis van ANVA/CCS-level is een pre;
  • Je bent een teamspeler en helpt ook graag je collega’s te verbeteren en te motiveren;
  • Je hebt kennis van bedrijfsmatige schadeverzekeringen;
  • Je bent klantvriendelijk, accuraat en oplossingsgericht ingesteld;
  • Je werkt zelfstandig en je durft verantwoordelijkheid te nemen;
  • Je bent kwaliteitsbewust en in staat om een hoogwaardige dienstverlening te leveren.

 

Bedrijfsprofiel

Bij onze opdrachtgever hebben ze alle kennis in huis om de klanten te adviseren, te ontzorgen en daar waar nodig te helpen verzekeren. Je werkt samen met de interne Adviseurs om de klanten in jullie portefeuille te laten doen waar ze goed in zijn, te weten hun eigen Business. Dan zorgen jullie voor de rest.

 

Wij bieden

Binnen deze organisatie word je gedrevenheid beloond en daarnaast is er veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Ze willen graag dat je een baan hebt die goed in te passen is in jouw leven, die je energie geeft en een bijdrage levert aan de ontwikkeling van jouw talent. Bij hen heb je standaard 20 vakantiedagen en daarnaast 8 dagen vrij te besteden. Er bestaat de mogelijkheid om vakantiedagen te kopen/verkopen. Daarnaast is er een goede pensioenregeling en hebben we een halve 13e maand, ook vrij te besteden in een keuzebudget.

Extra

Aanvullende informatie

Voor meer informatie over deze vacature en/of de sollicitatieprocedure kan je contact opnemen met Naomi en Lamiae op: 010- 284 30 80 (Optie 1). Wij kijken uit naar jouw reactie. 

Acquisitie naar aanleiding van dit bericht wordt niet op prijs gesteld.

CED gebruikt cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek aan onze website voor u nog gemakkelijker en persoonlijker te maken. Ook gebruiken we cookies voor analyse- en marketingdoeleinden. In deze cookies wordt informatie over u en uw websitebezoek opgeslagen door CED en door derden. We respecteren daarbij uw privacy, zoals omgeschreven in ons privacy statement. Door verder gebruik te maken van deze website gaat u hiermee akkoord. of sluit deze melding